مزایای درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط، روشی است که به موجب آن صاحب کسب و کار به جای عقد قرارداد مستقیم با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و درگیر شدن در مراحل قانونی دریافت مستقیم درگاه، با شرکت های پرداخت یار قرارداد می بندد و از طریق ابزارها و روش هایی که پرداخت یار فراهم کرده است وب سایت خود را به شبکه پرداخت الکترونیکی شاپرک متصل می کند.

درگاه پرداخت واسط

پرداخت یارها به نسبت شرکت های PSP خدمات و مزایای بیشتری دارند که برخی از آن ها را در زیر بررسی میکنیم:

ارائه درگاه پرداخت در کوتاه ترین زمان ممکن

برای استفاده از درگاه واسط پرداخت تنها کافی است در سایت یکی از شرکت های پرداخت یار ثبت نام و مراحل احراز هویت را که تماما به صورت آنلاین انجام می شود را انجام بدید. پرداخت یارها معمولا بین 12 تا 48 ساعت درگاه را فعال می کنند.

قابلیت استفاده از درگاه پرداخت PSP های مختلف

پرداخت یارها معمولا با شرکت های PSP مختلف قرارداد دارند و امکان استفاده از درگاه پرداخت PSP های مختلف را برای پذیرندگان خود فراهم می کنند و با بررسی مداوم وضعیت درگاه پرداخت PSP های طرف قراردادشان احتمال انجام نشدن تراکنش را به صفر نزدیک می کنند.

گزارش های کامل و متنوع

با استفاده از داده های موجود از تراکنش های انجام شده در درگاه پذیرندگان، شرکت های پرداخت یار معمولا گزارش های کامل و متنوعی از میزان فروش روزانه، ماهانه و سالانه و همچنین تسویه حساب ها ارائه می کنند.

پلاگین ها و ماژول های متفاوت

یکی از مزیت های درگاه های واسط پرداخت ارائه لیست کامل از ماژول ها و پلاگین های مورد نیاز برای سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه ساز مختلف هست که کار پذیرندگان برای اتصال وب سایتشان به درگاه پرداخت را تسهیل می کند.

پشتیبانی 24 ساعته

شرکت های پرداخت یار به دلیل اهمیت در دسترس بودن درگاه های PSP های طرف قراردادشان به صورت شبانه روزی پشتیبان درگاه پرداخت واسط شما خواهند بود.

—————————————————-

Epay123 با ارائه راهکارهای نرم افزاری و اسکریپت موردنیاز برای ایجاد درگاه پرداخت واسط آماده همکاری با شرکت های پرداخت یار و همچنین شرکت هایی هست که تصمیم به اخذ مجوز پرداخت یاری و راه اندازی درگاه پرداخت واسط دارند.